آموزش سئو و طراحی سایت به کسب درآمد از اینترنت

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کشور اسپانیا یک کشور مستقل بوده که با نام رسمی پادشاهی اسپانیا، عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن است. کشور اسپانیا در شبیه جزیره ایبری واقع شده است و مرز مشترک آن با کشور پرتغال بیش از ۱۲۰۰کیلومتر است. کشور اسپانیا یکی از زیباترین و پرطرفدارترین کشورهای اروپا به شمار می رود. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است و در حال حاضر بسیاری از افراد علاقه ی زیادی به تحصیل در کشور اسپانیا دارند.

از آنجایی که در برخی از کشورها هزینه تحصیل بالا است دانشجویان به دنبال تحصیل در کشورهایی مانند اسپانیا هستند که هزینه تحصیل در آنجا کم و یا رایگان است و یا اینکه ترجیح می دهند از بورسیه تحصیلی اسپانیا و سایر کشورهای دیگر در طول تحصیل استفاده کنند. کشور اسپانیا به خاطر داشتن آب و هوای معتدل، جاذبه های گردشگری و… دانشجویان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

تحصیل در مقطع لیسانس در کشور اسپانیا

دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس در اسپانیا می توانند بعد از دریافت مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود جهت دریافت پذیرش از دانشگاه های اسپانیا درخواست دهند. مقطع لیسانس در کشور اسپانیا به مدت ۳ تا ۴ سال به طول می انجامد. در دانشگاه های اسپانیا دروس به زبان اسپانیایی تدریس می شود و بهتر است که متقاضیان برای تحصیل در مقطع لیسانس در کلاس های زبان اسپانیایی در این کشور شرکت کنند.

سفارت به دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس برای خواندن زبان تحصیلی ویزا نمی دهند، به همین دلیل داشتن مدرک زبان اسپانیایی جهت تحصیل در مقطع فوق لیسانس ضروری است. دانشجویان مقطع لیسانس این اجازه را دارند که در طول هفته به طور نیمه وقت ۱۰ ساعت مشغول به کار شوند و بابت هر ساعت کار ۸ تا ۱۰ ساعت حقوق دریافت نمایند.

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس در اسپانیا بین ۲ تا ۵ هزار یورو است و در این مقطع تحصیلی در اسپانیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا بسیار کم است. بنابراین تعداد زیادی از افراد این امکان را ندارند که بورسیه تحصیلی مقطع لیسانس در اسپانیا را دریافت نمایند.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور اسپانیا

دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور اسپانیا این قابلیت را دارند که بعد از دریافت مدرک لیسانس و مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس ۶ و یا معادل آن به زبان اسپانیایی جهت دریافت پذیرش از دانشگاه های اسپانیا درخواست دهند. طول دوره فوق لیسانس در کشور اسپانیا به مدت ۲ سال است و دروس در دانشگاه¬های اسپانیا به زبان اسپانیایی تدریس می شود. دولت برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های اسپانیا را دارند، کلاس¬های آموزش زبان اسپانیایی را به طور رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده است.

دانشجویان مقطع فوق لیسانس در کشور اسپانیا می توانند در طول هفته به مدت ۲۰ ساعت به طور نیمه وقت مشغول به کار شوند و بابت هر ساعت کار ۸ تا ۱۰ یورو دریافت می کنند. هزینه های تحصیل در مقطع فوق لیسانس در اسپانیا تقریبا بین ۴ تا ۶ هزار یورو است و همچون مقطع لیسانس امکان دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا اندک است.

تحصیل در مقطع PHD در کشور اسپانیا

دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع دکتری در کشور اسپانیا این امکان را دارند که بعد از دریافت مدرک فوق لیسانس و مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس ۶.۵ و یا معادل آن به زبان اسپانیایی جهت دریافت پذیرش از دانشگاه های اسپانیا درخواست دهند. طول دوره تحصیلی در مقطع PHD در اسپانیا بین ۴ تا ۵ سال است و دروس به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی تدریس می شوند. به منظور تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا دریافت پذیرش و جلب نظر از یک استاد راهنما و یا سوپروایزر ضروری است و داشتن مقالات بین المللی و یا ISI، داشتن کتاب، سطح زبان و آیلتس بالا، نمرات و معدل مناسب و…. باعث می شود شانس اخذ ویزا را برای متقاضی بالا ببرد.

دانشجویان مقطع دکتری در اسپانیا این اجازه را دارند که در طول هفته به مدت ۳۰ ساعت به طور نیمه وقت مشغول به کار شوند و بین ۲۴۰ تا ۳۰۰ یورو درآمد به دست بیاورند. علاوه براین می توانند با توجه به نظر استاد راهنما و رزومه قوی خود، ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار به طور ماهیانه حقوق دریافت کنند. در مقطع دکتری در اسپانیا این امکان وجود دارد که متقاضیان همراه داشته باشند و همراهان دارای اجازه تحصیل و کار نیمه وقت را دارند.

هزینه های تحصیل در مقطع PHD در کشور اسپانیا تقریبا بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ یورو است و می توان گفت به طور کاملا رایگان می باشد. دانشجویان مقطع دکتری در اسپانیا نیز این امکان را دارند که بورسیه تحصیلی اسپانیا را دریافت نمایند. با داشتن رزومه قوی مانند مواردی که ذکر شد می توانند بورس تحصیلی اسپانیا را دریافت نمایند.

بورسیه تحصیلی اسپانیا

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

تحصیل در اسپانیا

کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۱ با رکود اقتصادی مواجه شدند که کشور اسپانیا نیز جزو یکی از آن‌ها بوده است. کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که در مقایسه با سایر کشور بیشتر دچار رکود اقتصادی شد. به همین دلیل متقاضیان غیر اسپانیایی که برای دریافت اقامت کاری در اسپانیا هستند شانسشان برای دریافت اقامت اسپانیا بسیار کم است. این مسئله در اسپانیا از جمله دلایلی برای جذب کمتر متقاضیان به کشور اسپانیا می‌باشد. برای مهاجرت به کشور اسپانیا راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه‌ها تحصیل در اسپانیا و مهاجرت تحصیلی است. ما در ادامه قصد داریم شما را با مهاجرت تحصیلی اسپانیا بیشتر آشنا کنیم.

چرا تحصیل در اسپانیا

سالانه هزاران ✍🏼 دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، با هدف تحصیل در اسپانیا ✈️ در یکی از ۷۴ دانشگاه برتر آن راهی این کشور میشوند. انتخاب 🇪🇸 کشور اسپانیا دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد. اسپانیا از نظر فرهنگ و تاریخ کشور بسیار غنی است ، سیستم آموزشی عالی اسپانیا بسیار سازمان یافته و کارآمد است رتبه اسپانیا بعنوان سومین کشور پرطرفدار برای مطالعات بین المللی یکی از دلایل دیگری است که اسپانیا را مقصد ایده آل بسیاری از دانشجویان بین المللی تعریف میکند.

اهمیتی ندارد کدام یک از شهرهای اسپانیا را برای تحصیل انتخاب میکنید. گالری های هنر، موزه ها، کلوپ ها، کافه ها و بارها و از همه مهمتر طبیعت زیبا و بینظیر اسپانیا با آب و هوای ایده آل، درهر زمان برای ماجراجویی های جدید شما در دسترس شما خواهند بود.

اسپانیایی بعنوان دومین زبان رایج دنیا، پس از زبان انگلیسی است. با حضور در دانشگاه اسپانیا، شما در کنار افرادی هستید که به زبان اسپانیایی صحبت میکنند. حضور در این کشور بهترین راهی است که شما را در یادگیری هر چه بهتر این زبان کمک خواهد کرد.

هزینه زندگی در کشور اسپانیا، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است. شما میتوانید بعنوان یک دانشجوی خارجی، تحصیل در اسپانیا را یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه در نظر بگیرید. و با هزینه های مناسب بسیار مناسب از شاس ویژه تحصیل در برترین دانشگاه های اسپانیا برخوردار شوید.

ویزای تحصیلی اسپانیا

اگر متقاضی تحصیل در کشور اسپانیا هستید ، دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا وابسته به کشوری است که از آن اقدام میکنید. دانشجویانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند برای ورود به کشور اسپانیا به ویزای تحصیلی بلند مدت نیاز دارند که میتوانند آن را از کنسولگری اسپانیا در کشور محل اقامت خود دریافت نمایند.

کنسولگری اسپانیا در تهران :

  • خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان مجتمع تجاری آرتمیس ، طبقه چهارم، پلاک ۱، واحد دوازدهم
  • ایمیل : info@spainvisa-iran.com
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۳۶ , ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۳۷

دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا پس از دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه ها یا مراکز آموزشی آن به راحتی قابل دسترسی است. بهترین روش همیشه تماس با سفارت از طریق تلفن یا ایمیل و درخواست اطلاعات خاص است.

منبع: تحصیل در اسپانیا

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

اقامت اسپانیا یکی از مواردی است که طی سال های اخیر متقاضیان بسیاری داشته و هرساله افراد بسیاری جهت دریافت ویزای اسپانیا وارد سفارت اسپانیا می شوند. متقاضیان پیش از هر کاری باید ابتدا نسبت به شرایطی که وجود دارد اطلاع کافی داشته باشند. این اقامت از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد که متقاضیان می توانند با توجه به شرایط زندگی و وضعیت مالی خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

متقاضیان باید با روش های مختلفی که در خصوص راه های دریافت اقامت اسپانیا وجود دارد آشنایی داشته باشند. اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک، ازدواج، تولد و پناهندگی و همچنین کار ،همگی روش هایی برای گرفتن این اقامت هستند که علاقه مندان می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود یکی از روش ها را انتخاب کنند.

خرید ملک در اسپانیا

در خصوص اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک باید بگوییم چنانچه ملکی از سوی متقاضیان در اسپانیا خریداری شود این امکان را دارند که به مدت یک سال در اسپانیا اقامت داشته باشند. متقاضیانی که از طریق خرید ملک قصد گرفتن اقامت را دارند می توانند در مدت اقامت یک ساله خود رفت و آمد داشته باشند ولی باید به خاطر داشته باشند در طول هر ۶ ماه موظف هستند ۹۰ روز را در اسپانیا بگذرانند.

از دیگر شرایطی که برای خرید ملک در اسپانیا می توان عنوان کرد انتخاب منطقه موردنظر است. پس از تعیین منطقه موردنظر متقاضیان باید مبلغی را که از پیش تعیین شده به حساب دولت واریز کرده و پس از آن مراحل اداری خرید ملک را پشت سر بگذارند. متقاضیان باید کلیه مدارک و تائیدیه های لازم را دریافت کرده و فرم های موجود را تکمیل کنند. پس از انجام تمام موارد بهتر است متقاضیان با وکیلی که در امر مهاجرت و اقامت اسپانیا تخصص دارند مشورت نموده تا دچار مشکلی نشوند.

سرمایه گذاری

متقاضیانی که تمایل دارند اقامت اسپانیا را کسب کنند و سرمایه گذاری در اسپانیا را انتخاب کرده باشند تنها زمانی می توانند اقامت در اسپانیا را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنند که توانایی مالی کافی را داشته باشند. کلیه مدارکی که برای اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری ارائه می گردد باید کامل بوده و هیچ گونه نقصی نداشته باشد. چنانچه مدارک دارای نقص بوده و یا متقاضیان سرمایه خود را از دست بدهند دولت اسپانیا هیچ حمایت مالی نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می شود هنگام مشورت با وکلایی که انتخاب می شوند باید دقت بسیاری داشت تا هیچ گونه ضرری شامل افراد نشود.

تحصیل

یکی دیگر از روش های اقامت اسپانیا از طریق تحصیل است که بر اساس آن متقاضیان باید پس از اتمام تحصیلات خود شغل مناسبی را پیدا کنند. چنانچه شغل مناسبی پیدا شود علاقه مندان باید مالیات خود را درزمان مقرر پرداخت نمایند و برای اشتغال نیز باید به سراغ مشاغلی بروند که مرتبط با رشته تحصیلی آن ها است. افرادی که علاقه مند به اقامت در کشور اسپانیا هستند باید این نکته را نیز در نظر داشته باشند که بدون آگاهی از زبان اسپانیایی نیز می توان اقامت را دریافت نمود و به کاری متناسب با رشته تحصیلی اشتغال پیدا کرد.

 

ازدواج

یکی از روش های مهمی که بسیار مورد توجه قرار دارد ازدواج با تبعه اسپانیا است. افرادی که تمایل دارند اقامت در اسپانیا از طریق ازدواج را دریافت کنند باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهنده رسمی و واقعی بودن ازدواج آن ها با یکی از شهروندان اسپانیا است. درصورتی‌که مدارک ازدواج متقاضی مشکل داشته و یا جعلی باشد امکان اقامت برای وی وجود نخواهد داشت و جهت حضور در اسپانیا باید به سراغ روش های دیگر برود.

مطلبی دیگر اینکه متقاضیان در صورت ازدواج با اتباع اسپانیایی این امکان را دارند که در هرکدام از کشورهایی که زندگی می کنند تابعیت آن کشور را نیز دریافت کنند. البته در حال حاضر کشورهای بسیاری همچون آلمان و انگلستان نیز امکان دریافت تابعیت و اقامت در کشور خود را برای متقاضیان فراهم کرده اند. بر اساس قوانین کشور اسپانیا فردی که قصد اقامت از طریق ازدواج را دارد پس از گذشت ۱۰ سال می توانند تابعیت اسپانیا را دریافت کنند.

منبع: اقامت اسپانیا

 

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا که طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار داشته دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت است. ثبت شرکت در اسپانیا دارای شرایط و قوانین خاصی است که جهت اخذ اقامت اسپانیا باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت. برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت افراد باید شرایطی را که تعیین شده داشته باشند تا دولت اسپانیا اجازه ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی را برای متقاضیان صادر نماید.

کشور اسپانیا در زمینه ثبت شرکت دارای قوانین و مؤلفه‌های بسیاری است که امکان دارد این قوانین دچار تحول شده و این مسئله در خصوص ثبت شرکت در اسپانیا نیز تأثیر خواهد گذاشت. متقاضیانی که قصد اقامت در اسپانیا از طریق ثبت شرکت را دارند باید در نظر داشته باشند که ثبت شرکت در اسپانیا به عنوان یک ریسک شناخته شده و این احتمال وجود دارد با تغییر قوانین افراد متقاضی متضرر شده و سرمایه خود را به طور کامل از دست بدهند. بنابراین مشاوره با متخصصین حقوقی و آشنا به قوانین کشور اسپانیا یکی از الزامات شناخته می شود.

متقاضیانی که تمایل به ثبت شرکت در اسپانیا دارند ابتدا باید سفری به این کشور اروپایی داشته و اطلاعات جامعی را در خصوص قوانین کسب و کار و تجارت در اسپانیا کسب کنند. اشخاصی که قصد دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت را دارند باید به عنوان یک کمپانی جدید و یا به عنوان سرمایه گذاری مشترک در اسپانیا نام خود را ثبت نمایند. متقاضیان ثبت شرکت در اسپانیا برای اینکه بتوانند شرکتی با مسئولیت محدود را در اسپانیا ثبت کنند نیازمند دانستن قوانینی هستند که در امر ثبت شرکت تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

اقدامات لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا

دریافت شماره شناسایی مالیات

افرادی که قصد ثبت شرکت با مسئولیت محدود را در اسپانیا دارند باید اقداماتی را انجام دهند که موجب می شود ثبت شرکت با موفقیت انجام شده و متقاضیان امکان انجام فعالیت های اقتصادی در اسپانیا را داشته باشند. دریافت شماره شناسایی مالیات یکی از مواردی است که دریافت آن الزامی بوده و متقاضیان با استفاده از این شماره شناسایی می توانند معاملات مالی و اقتصادی خود را در کشور اسپانیا به سادگی انجام دهند.

اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

دریافت شماره شناسایی مالیات که تحت عنوان NIE نام برده می شود برای شروع کسب و کار در کشور اسپانیا الزامی بوده و کلیه افرادی که اقامت کشور اسپانیا را داشته و یا مقیم کشور دیگری هستند باید NIE را اخذ کرده باشند. دریافت شماره شناسایی مالیات مستلزم اخذ مدارکی است که جهت انجام معاملات تجاری و اقتصادی در اسپانیا الزامی است.

مدارک لازم جهت دریافت NIE

  • ارائه فرم درخواست NIE
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های لازم که توسط بانک مهر شده است
  • ارائه اصل کارت هویت به همراه کپی آن و پاسپورت فرد متقاضی
  • قرار دادن دو قطعه عکس مناسب پاسپورت در پرونده
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده درخواست گزارش NIE ( ارائه این مدارک ممکن است لازم باشد)

دریافت RMC

یکی دیگر از مراحلی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا لازم است دریافت RMC است. متقاضیان دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت موظف به دریافت گواهی RMC هستند تا اطمینان کسب کنند که نام انتخاب شده برای شرکت آن ها پیش از این از سوی فرد دیگری ثبت نشده است. پس از دریافت این گواهی متقاضیان می توانند شرکت خود را ثبت کرده و آماده انجام معاملات اقتصادی و مالی در کشور اسپانیا باشند.

منبع:‌اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار یکی از دغدغه های دانشجویان بسیاری است که در دانشگاه های اسپانیا به تحصیل اشتغال دارند. البته در حال حاضر دولت اسپانیا قوانینی را برای متقاضیان در نظر گرفته که بر اساس آن دانشجویان می توانند هم‌زمان با تحصیل به کار دانشجویی نیز اشتغال داشته باشند. دریافت اقامت اسپانیا مستلزم آگاهی از شرایطی است که بر اساس آن دانشجویان می توانند در دوران تحصیل و یا پس از تحصیل خود اقامت کاری را دریافت کنند.

یافتن شغلی مناسب در کشور اسپانیا برای متقاضیان بین المللی کمی مشکل است چراکه کارفرمایانی که در کشور اسپانیا حضور دارند اغلب از بین اتباع اسپانیا نیروی کاری خود را تأمین می کنند. علت این مسئله نیز مهارتی است که افراد اسپانیایی در خصوص مشاغل مختلف دارند و شرایط آن ها برای انجام کار مناسب است. اغلب افرادی که در کالج های اسپانیا مشغول به تحصیل هستند بدون اینکه تخصص خاصی داشته باشند می توانند شغلی مطلوب را برای خود پیدا کنند.

آن دسته از دانشجویانی که اقامت یکی از کشورهای اروپایی را دارند و برای تحصیل وارد کالج ها و دانشگاه های اسپانیا شده اند در مقایسه با سایر دانشجویان ساده تر می توانند به کار مشغول شوند و اقامت اسپانیا از طریق کار را دریافت کنند. دانشجویانی که متقاضی دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار هستند ابتدا باید نام خود را در اداره امنیت اجتماعی اسپانیا به ثبت رسانده باشند. ثبت نام در اداره امنیت اجتماعی موجب می شود متقاضی بین المللی با افراد اسپانیایی از شانسی برابر در زمینه یافتن شغل مناسب برخوردار باشند.

مراحل اخذ اقامت در اسپانیا از طریق کار

متقاضیانی که از کشورهای غیراروپایی وارد اسپانیا شده اند ملزم به دریافت اجازه کار از کنسولگری اسپانیا هستند. برای دریافت این اجازه نامه کاری متقاضیان باید ۹۰ روز را در کشور اسپانیا داشته باشند. دانشجویانی که در کشور اسپانیا به تحصیل اشتغال دارند می توانند دوره های کارآموزی را طی کرده و در صورت تمایل این امکان را خواهند داشت که با تشکل بین المللی دانشجویی در خصوص آگاهی از اقتصاد اسپانیا همکاری کرده و اطلاعاتی را دریافت کنند. آگاهی از زبان اسپانیایی برای متقاضیانی که تمایل دارند در کمپانی های اسپانیا استخدام شوند الزامی است.

اقامت کاری

مهاجرت به اسپانیا از طریق روش های بسیاری امکان‌پذیر است که یکی از این روش ها دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار است. متقاضیانی که علاقه مند به دریافت اقامت هستند می توانند پس از دریافت اقامت اسپانیا برای اخذ شهروندی و تابعیت اسپانیا نیز اقدام نمایند. البته باید این نکته را نیز عنوان کرد که دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار تنها یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا شناخته می شود و اغلب دانشجویانی که در دانشگاه های اسپانیا به تحصیل اشتغال دارند در پی این روش هستند.

برخی از متقاضیان قصد دریافت اقامت اسپانیا از طریق تولد فرزند را دارند که باید بگوییم بر اساس قوانین کشور اسپانیا این امکان برای متقاضیان وجود ندارد. افرادی که تمایل دارند اقامت کشور اسپانیا را دریافت کنند می توانند در صورت یافتن شغلی مناسب ویزای خود را تغییر داده و ویزای کاری اسپانیا را دریافت کنند. دراین صورت اقامت اسپانیا از طریق کار برای آن ها ممکن خواهد بود و می توانند با کسب درآمد کافی هزینه های زندگی در اسپانیا را تأمین کنند.

برخی از متقاضیان تمایل دارند تا کار حقوقی در اسپانیا پیدا کنند که در این خصوص باید گفت پیدا کردن کار حقوقی در کشور اسپانیا و کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار سخت است. ازجمله کارهایی که در اسپانیا قابل دسترسی آسان هستند حسابداری و رشته IT است که در مقایسه با مشاغل دیگر بیشتر بوده و افراد بسیاری در پی اشتغال به این کارها هستند. به طور معمول افرادی که متقاضی دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار هستند پس از اخذ پذیرش تحصیلی در اسپانیا می توانند اجازه کار به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت را نیز دریافت کرده و همزمان با تحصیل به کار نیز اشتغال داشته باشند.

یافتن شغل مناسب در اسپانیا

یکی از دغدغه های اصلی دانشجویانی که در اسپانیا به تحصیل اشتغال دارند یافتن شغلی مناسب در اسپانیا است. اغلب مشاغلی که برای دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در نظر گرفته شده فصلی بوده و متقاضیان تنها در چند ماه از سال این امکان را دارند که به کاری مناسب اشتغال داشته باشند. متقاضیانی که به دنبال مشاغل نیمه وقت در اسپانیا هستند می توانند حدود ۴۰ ساعت در هفته را برای کار در نظر بگیرند. البته یافتن کار نیمه وقت که همزمان با تحصیل انجام شود گاهی اوقات بسیار سخت بوده و دانشجویان متقاضی باید به دنبال یافتن شغلی مناسب و قانونی باشند.

منبع: اقامت اسپانیا از طریق کار

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

فکر کنید! آیا افزایش سرعت سایت شما مهم نیست؟

 

یک تاخیر ۱ ثانیه ای در زمان باز شدن پیج می تواند موارد زیر را به دنبال داشته باشد:

 

کاهش ۱۱% بازدیدکنندگان از پیج

کاهش ۱۶% از رضایتمندی مشتری

کاهش ۷% در انتقال داده

چند ثانیه اضافه در باز کردن پیج، می تواند تاثیر زیادی بر روی توانایی شما برای جذب بازدید کننده و فروش داشته باشد.

 

این به این معناست که داشتن یک سایت با سرعت بالا فقط برای بهتر شدن رتبه در موتور جستجو گر گوگل Google نیست، بلکه برای بالا بردن سود نیز بسیار موثر است.

 

چگونه افزایش سرعت سایت بر روی انتقال (تبدیل) داده ها تاثیر می گذارد؟

سرعت های پایین، سرعت انتقال(تبدیل) داده ها را می گیرند.

 

در حقیقت، ۴۷% مصرف کنندگان انتظار دارند که وب سایت ها در دوثانیه یا کمتر از آن بارگیری و باز شوند. بنابراین ۴۰% از مصرف کنندگان وب سایتی را که زمان باز شدن آن سه ثانیه یا بیشتر طول بکشد، ترک خواهند کرد.

 

این به این معناست که اگر باز شدن سایت شما بیشتر از ۳ ثانیه طول بکشد، شما تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان خود را حتی قبل از باز کردن سایت، از دست می دهید.

 

این نکته به تنهایی یک ضربه بزرگ به سایت شما خواهد زد و همچنین برای بازدیدکنندگانی که تصمیم گرفتند منتظر بمانند، سرعت پایین باز شدن سایت شما می تواند آنها را در آینده از برگشت دوباره به این سایت باز دارد. در یک برآورد و نظر سنجی، ۷۹% مصرف کنندگان اظهار کردند که به سایت هایی با عملکرد پایین باز نخواهند گشت.

 

افزایش سرعت سایت

در همین نظرسنجی، ۵۲% خریداران اعلام کردند که سرعت بالای باز شدن پیج برای بیان صداقت و حسن نیت سایت بسیار مهم است و همچنین ۴۴% این نکته را یادآور شدند که به دوستانشان در مورد ضعف و عملکرد پایین این سایت، خواهند گفت.

 

همچنین از طریق این نظر سنجی مشخص شد که تاخیر ۱ ثانیه ای می تواند سطح رضایت مصرف کننده را تا حدود ۱۶% کاهش دهد.

 

جای تعجب نیست که بهبود سرعت سایت، عملکرد را بهبود می بخشد.

 

یکی از بهترین مثال ها می تواند بهبود انتقال(تبدیل) داده در والمارت Walmart باشد که بعد از انجام راهکارهای بهینه سازی سرعت سایت، درآمد آن تغییر کرد.

 

در طی آنالیزهای اولیه، آنها متوجه شدند سایت هایی که بهبود انتقال(تبدیل) داده را انجام داده اند، تعداد بازدید کنندگان آنها در مقایسه با سایت هایی که این کار را انجام نداده اند دو برابر است.

 

افزایش سرعت سایت

این نشان می دهد که با افزایش سرعت سایت، بازدیدکننده برای خرید، بیشتر ترقیب می شود.

 

والمارت Walmart پس از افزایش سرعت سایت خود، نتایج زیر را گزارش نمود:

 

برای هر یک ثانیه افزایش سرعت سایت، آنها یک افزایش ۲% را در انتقال(تبدیل) داده تجربه کردند.

برای هر ۱۰۰ میلی ثانیه افزایش سرعت سایت، میزان درآمد آنها ۱% افزایش یافت.

در مطالعه دیگر که رابطه بین زمان باز شدن سایت و نرخ انتقال(تبدیل) داده را بررسی می کند، برای تاخیر ۱ ثانیه ای، نرخ انتقال(تبدیل) داده ۲۵% کاهش می یابد

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید: افزایش سرعت سایت

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

اگر از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی را در این دنیا بیشتر از همه می خواهید، احتمالا به شما می گویند که آرزوی “مشتری های بیشتری” دارند. اما چه چیزی اغلب پس از مشتریان بیشتر در لیست دلخواه صاحبان کسب و کارها قرار می گیرد؟ ترافیک بیشتر سایت همان چیزی است که می تواند از آرزوهای صاحبان کسب و کار به حساب آید. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم راه های بسیاری پیش روی شما وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید. با توجه به اهمیت فوق العاده این موضوع، ما در این پست ۲۵ راه مهم برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی می کنیم.

 

تبلیغات، یک راه مهم برای افزایش بازدید سایت

این مورد بسیار واضح است. تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش (سعی کنید تبلیغات هوشمند باشند!) همه روش های عالی جذب بازدید کنندگان، ساختن نام تجاری شما و نمایش سایت به مردم است.

 

اگر امیدوار باشید که ترافیک بیشتر سایت شما منجر به فروش بیشتر نیز شود، باید کلماتی که قصد فروش تجاری را بیان می کنند، مورد هدف قرار دهید. بله، در واقع باید بگوییم رقابت بر سر همین کلمات است.

 

برای بالا بردن ترافیک، از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شما است. توییتر برای پیوندهای کوتاه، مبهم و وسوسه انگیز ایده آل است، در حالی که ارتقاء Google می تواند به سایت شما در نتایج جستجو شخصی کمک کند و به نظر می رسد به خصوص در B2B niches موثر است. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با شبکه های اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram آشنا شوید.

 

برای افزایش ترافیک، از طول محتواهای متغیر استفاده کنید

هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد پس باید از تمامی روش های استفاده کنید. از همین رو طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را برای خوانندگان مختلف جذاب کنید. Interspers روشی برای پست های وبلاگ مبتنی بر اخبار با محتوای طولانی و همچنین ویدئو، infographics و قطعات داده شده برای حداکثر تاثیر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

افزایش ترافیک سایت، با انتخاب تیترهای جذاب

عنوان ها

تیترها یکی از مهمترین بخش های محتوای شما هستند. بدون یک علامت مجذوب کننده، حتی جامع ترین پست وبلاگ خوانده نخواهد شد. به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب از بیست سرفصل مختلف استفاده می کنند تا در نهایت بهترین را بیابند که بیشترین میزان ترافیک را در اختیارشان قرار می دهد، بنابراین قبل از پست گذاشتن، در مورد عناوین خود دقت کنید.

 

توجه خود را به سمت صفحه جستجوگر ببرید

فکر می کنم جستجوگرها منفعل هستند؟ دوباره فکر کن! بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند محسوب می شود. از همین رو آیا شما پیوند های داخلی را برای محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توصیفات متا بهینه سازی برای جستجو در صفحه نیاز به قدمت ندارد و می تواند به افزایش ترافیک سایت شما به صورت ارگانیک را کمک کند. پس همواره به جستجوگرها توجه کنید.

 

کلمات کلیدی Long Tail Target

Long Tail Target

اگر کلمه کلیدی و پایگاه های کلیدی محبوب خود را تحت پوشش قرار داده اید، وقت آن است که کلمات کلیدی long-tail را نیز هدف قرار دهید. عدم استفاده از کلمات کلیدی با عبارات طولانی به این معنی است که اگر شما به آنها توجه نکرده اید و محتوای شما از دست رفته است و در نتایج جست و جوی کاربران مشاهده نمی شود.

 

شروع وبلاگ نویسی مهمان

پست مهمان

نوشتن یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ شما را افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما کمک کند. هر چند هشدار داده می شود که استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول ماه های گذشته به طور اساسی تغییر کرده اند و تاکتیک های اسپم می تواند مجازات های سخت را به همراه داشته باشد. پس با توجه به موارد گفته شده برای نوشتن پست مهمان اقدام کنید.

 

ترافیک سایت با دعوت دیگران به وبلاگ مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. از همین رو شما علاوه بر ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها، می توانید پست های مهمان از سایت های دیگر را به وبلاگ خود دعوت کنید. آنها احتمالا مقاله مهمان خود به اشتراک گذاشته و پیوند می دهند که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما منتقل و سبب افزایش ترافیک سایت شما شود. فقط مطمئن شوید که شما محتوای با کیفیت بالا می فرستید زیرا گوگل در حال جستجوی وبلاگ های کم کیفیت است و آنها را مجازات خواهد کرد.

 

 

منبع: افزایش بازدید سایت

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت آتلیه یک راهکار ایده آل و بسیار مؤثر برای برندسازی شخصی است. به عنوان یک عکاس، داشتن وب سایت می تواند زمینه را برای حضور شما به عنوان یک فرد حرفه ای در اینترنت فراهم سازد. علاوه بر شهرت شغلی، وب سایت آتلیه برای عکاسان می تواند به منزله یک عکاسخانه آنلاین تلقی شود که عکاس، نمونه کارهای خود را در گالری به نمایش می گذارد. این عامل، مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب می کند.

 

اگر شما هم یک عکاس هستید و یا مدیریت آتلیه عکاسی را بر عهده دارید، طراحی سایت آتلیه، بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار شما در فضای آنلاین است. در حال حاضر آتلیه های عکاسی متعددی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند که هر کدام از یک سبک و روش برای عکاسی و طراحی تصاویر خلاقانه استفاده می کنند. اگر تصور می کنید طرح ها و مدل های آتلیه شما نیز به قدر کافی جذاب هستند و مشتریان خاصی دارید حتماً به طراحی سایت آتلیه فکر کنید. با این کار می توانید علاوه بر کسب اعتبار نزد مشتریان سابق خود، مشتریان جدیدتری را به دست آورید.

 

نمونه خارجی سایت

با طراحی سایت آتلیه، عکاسان می توانند نمونه کارهای خود را در فضای وب منتشر کنند. هرچه کارهای ارائه شده خلاقانه تر و جذاب تر باشد، کاربران بیشتری از سایت بازدید می کنند و در نتیجه احتمال جذب مشتری نیز بیشتر خواهد شد. نمونه کارهای آتلیه عکاسی به منزله ویترین مغازه های لوکس است. بنابراین مهم ترین نکته ای که در طراحی سایت آتلیه باید به آن توجه داشت، انتخاب تصاویر باکیفیت و نمونه طرح های خلاق است. تأثیرپذیری مخاطبان توسط چنین تصاویری تا حد زیادی به اثبات رسیده است.

 

تجربه نشان داده است وب سایت های هنری، گالری عکس و آتلیه های عکاسی، زیباترین و محبوب ترین وب سایت های اینترنت هستند. طراحی سایت هنری و عکاسی اگر با ظرافت و دقت، همراه با تجربه و تخصص اجرا شود قطعاً به موفقیت دست پیدا خواهد کرد. گروه طراحان پنتاما به عنوان یک مجموعه متخصص و حرفه ای زمینه طراحی سایت آتلیه می تواند در این زمینه خدمات مشاوره طراحی سایت و طراحی و پشتیبانی را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

۸ نکته کاربردی برای طراحی سایت آتلیه عکاسی؛ طراحی سایت آتلیه عروسی، کودک، نوزاد، خانواده

اگر به عنوان متخصص و افراد حرفه ای در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنید و یا قصد دارید یک وب سایت شخصی در فضای اینترنت داشته باشید، مطالعه این نکات به عنوان اصلی ترین و مهم ترین نکات طراحی سایت آتلیه می تواند راهنمای شما باشد. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

۱-طراحی سایت آتلیه را با انتخاب یک قالب شروع کنید

قالب وب سایت آتلیه، مهم ترین قسمت این مدل وب سایت ها است. قالب مناسب در حقیقت، معرف آتلیه عکاسی است بنابراین باید دارای شکل و ظاهر مناسب باشد. سادگی و زیبایی، مهم ترین عامل جذب کاربر به سمت وب سایت های عکاسی هستند. طراحی سایت آتلیه با استفاده از یک قالب مناسب شامل اجرای حرفه ای تما صفحات وب سایت، انتخاب افزونه ها، زبان برنامه نویسی، انتخاب تِم رنگ و … می باشد. به طور کلی قالب تمام وب سایت های عکاسی از یک مدل پیروی می کند اما به طور مثال، طراحی سایت آتلیه عروسی شاید با طراحی سایت نوزاد و کودک، کمی متفاوت باشد.

 

نکته بسیار مهم دیگر که باید حتماً در طراحی سایت آتلیه به آن دقت نمود این است که این کار باید حتماً توسط یک تیم قوی طراحی سایت مانند گروه طراحان پنتاما صورت گیرد؛ از به کار بردن قالب ها و افزونه های رایگان برای سایت عکاسی و طراحی سایت آتلیه عروسی جداً خودداری کنید. این کار فقط باعث هدر رفتن هزینه، وقت و انرژی شما می شود. اگر مدل، طرح یا نوع یک قالب سایت را برای آتلیه خود نپسندیدید، موضوع را با کارشناسان طراحی سایت آتلیه در میان بگذارید تا آن ها بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

 

۲-بر روی یک عامل متمرکز شوید و همان را به صورت حرفه ای دنبال کنید

طراحی سایت آتلیه عکاسی در صورتی به موفقیت می رسد که یک هدف ویژه را دنبال کند. تمام قسمت های سایت آتلیه عکاسی باید واضح و قابل دسترس باشند. هنگامی که مشتری یا مدیر یک شرکت هنری از وب سایت شما بازدید می کند باید به طور کامل از نوع فعالیت شما اطلاع یافته و به راحتی به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی به دنبال آتلیه پرتره هستند؛ برخی دیگر نمونه کار عکاسی اشیا و غذا را جستجو می کنند و عده ای هم صرفاً به دنبال بهترین آتلیه عروسی می باشند. به هر حال، نمونه کارهای شما، معرف تجربه و تخصص شما هستند. در انتخاب آن ها برای وب سایت، دقت زیادی داشته باشید.

 

عکاسی کودک

توجه به تخصصی بودن طراحی سایت آتلیه را با ذکر یک مثال، بیشتر توضیح می دهیم. بسیاری از عکاسان در اوایل کار حرفه ای خود تصور می کنند باید یک وب سایت داشته باشند و تمام نمونه کارهای خود را که شامل عکاسی پرتره، عکاسی اشیا، غذا، حیوانات، عکاسی طبیعت یا …، را در سایت خود منتشر کنند؛ بدون آنکه به این نکته توجه داشته باشند که مشتریان واقعاً به دنبال چه هستند. اگر یک مدیر هنری یا یک کارشناس عکاسی به وب سایت این مدل آتلیه ها مراجعه کند، با انبوهی از تصاویر مختلف و در هم مواجه می شود و نتیجه می گیرد که عکاس این آتلیه، کاملاً آماتور و بی تجربه است.

 

برای موفقیت هرچه بیشتر طراحی سایت آتلیه باید فقط روی آنچه در آن مهارت دارید متمرکز شوید. کارهای تخصصی خود را باید در وب سایت منتشر کنید. اگر تخصصی و حرفه ای عمل کنید، مخاطبان هم بیشتر به شما و وب سایت عکاسی شما اعتماد می کنند؛ در این صورت آن ها تصور می کنند با یک فرد حرفه ای طرف هستند

طراحی سایت آتلیه عکاسی

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت موزیک

طراحی سایت موزیک و فیلم، یک فرصت بسیار عالی برای راه اندازی پرطرفدارترین و پرمخاطب ترین وب سایت ها در فضای اینترنت است. یک طراحی قوی، تأثیرگذار و جذاب برای سایت های موسیقی و فیلم می تواند آنچنان کاربران را جذب کند که شاید به سختی بتوان در دیگر قالب های سایت، مانند آن را یافت. وب سایت های موسیقی، فیلم، سریال و کلیپ های ویدیویی در حال حاضر بیشترین آمار بازدید را در فضای اینترنت به خود اختصاص داده اند. شهرت این مدل سایت ها در راستای وب سایت های خبری برای کاربران شناخته شده است.

 

با طراحی سایت موسیقی این امکان برای کاربران فراهم می شود که بتوانند در هر زمان و هر مکان که هستند به آهنگ ها، فیلم و کلیپ، آلبوم ها و اطلاعات جامعی از هنرمندان عرصه موسیقی دست پیدا کنند. یک طراحی سایت موفق برای حوزه آهنگ و فیلم شامل در نظر گرفتن سلیقه ها و علاقه مندی های کاربران است. به این ترتیب، شهرت سایت در گرو حضور کاربران در سایت و بازدید از صفحات مختلف وب سایت های موسیقی و فیلم است.

 

طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موزیک حوزه های زیادی را شامل می شود و دسته بندی های متنوعی را در بر می گیرد؛ بنابراین به نظر می رسد یک طراح حرفه ای باید از تمام فنون و قواعد طراحی سایت فیلم و موسیقی اطلاع کافی داشته باشد. تخصص و تجربه کافی در این زمینه می تواند موجب موفقیت پروژه های طراحی سایت موزیک گردد. گروه طراحان پنتاما به عنوان مجموعه تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، خدمات جامعی را برای متقاضیان طراحی سایت موسیقی ارائه می کند. اگر به حوزه موسیقی و فیلم علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم همین حالا با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

طراحی سایت موزیک را می توان از دیدگاه دیگری نیز مورد بررسی قرار داد؛ کاربران اینترنت، تنها قسمتی از پروژه طراحی و اجرای یک وب سایت موسیقی هستند؛ سمت دیگر این پروژه اینترنتی، مدیران سایت، موسیقیدان ها و نوازنده ها قرار دارند. یک وب سایت قوی در زمینه موسیقی این امکان را برای موسیقیدان ها فراهم می سازد تا به بهترین شیوه، آثار موسیقایی و سوابق خود را در فضای اینترنت معرفی کنند. همچنین نوازنده ها و خواننده ها که در این حوزه فعالیت دارند می توانند آثار خود را منتشر کنند.

 

اگر با صرف کمی وقت در فضای اینترنت، وب سایت های موسیقی و فیلم را بررسی کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از فعالان این حوزه بخصوص خواننده های جوان نسل امروز، توسط این وب سایت ها به شهرت رسیده اند. بنابراین طراحی سایت موسیقی، صرف نظر از نوع کاربری، می تواند یک فرصت ایده آل برای کارآفرینی نسل امروز باشد. البته پرداختن به جزئیات کار از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مشاوره بیشتر در این زمینه ها می توانید با گروه طراحی پنتاما تماس حاصل کنید.

 

طراحی سایت موسیقیدر طراحی سایت موزیک چه قسمت هایی را باید برنامه ریزی کنیم؟

وب سایت های موسیقی و فیلم از قسمت های زیادی تشکیل شده اند. طراحی سایت موزیک به وقت و زمان کافی نیاز دارد تا بتوان پروژه ای کامل و بدون نقص را پیاده سازی کرد. این مدل سایت ها پیچیدگی خاص خود را دارند و لذا طراحی آن ها به تخصص برنامه نویسی و تجربه کافی نیاز دارد.

 

یک وب سایت موسیقی از قسمت های مختلفی نظیر بخش دانلود آهنگ، پخش آنلاین آهنگ ها، ثبت نام کاربران، امکان اشتراک گذاری آهنگ، شرکت در نظرسنجی، اخبار دنیای موسیقی، انتشار آهنگ به همراه پوستر آلبوم یا خواننده، حق اشتراک ماهانه یا سالانه، برترین آهنگ ها، جدیدترین آهنگ ها، تماشای آنلاین فیلم و کلیپ و … تشکیل شده است. برای هر یک از قسمت های فوق باید یک برنامه نویسی مخصوص اجرا شود تا در نهایت، یک وب سایت پربازدید در اینترنت قابل دسترسی باشد.

 

قیمت طراحی سایت موزیک با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر دارید تعیین می گردد. گروه طراحان پنتاما پیشنهاد می کند اگر تصمیم دارید در این حوزه وارد فضای اینترنت شوید، ابتدا یک برنامه ریزی دقیق از کار ارائه دهید، بودجه کافی در نظر بگیرید و در نهایت، تلاش مستمر در این راه به خرج دهید تا وب سایت شما بتواند در اینترنت دیده شود. نگران این مسأله نباشید اگر قیمت طراحی سایت موزیک کمی گران است؛ در عوض، شما وب سایتی در آینده در اختیار خواهید داشت که بازدهی فوق العاده ای در اینترنت دارد.

 

نکات کاربردی برای موفقیت در طراحی سایت موزیک

پس از آنکه تصمیم گرفتید نسبت به طراحی سایت موزیک و فیلم اقدام کنید، یک شرکت معتبر را باید برای اجرای پروژه خود انتخاب کنید. برای این کار، گروه طراحان پنتاما را به شما پیشنهاد می کنیم. این گروه با دقت و ظرافت زیاد، طراحی سایت فیلم و موسیقی را انجام می دهد. در این قسمت به برترین نکات برای موفقیت در اجرا این نوع پروژه طراحی سایت اشاره می کنیم.

طراحی سایت موزیک

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

با توجه به شرایط امروز و تمایل مشتریان به خرید اینترنتی و عدم خروج از منزل برای صرفه جویی در وقت، فروش کالا از طریق سایت های اینترنتی به امری قابل توجه تبدیل شده است. دیگر وقت آن رسیده که از روش سنتی کوچ کنیم به روش های جدید. فروش آنلاین میتواند زمانی که شما خواب هستید هم برای شما سودآوری کند. پس معلومه طراحی سایت فروشگاهی یک نکته بسیار مهم در دنیای امروز است که باید به آن بیشتر اهمیت بدهید. در این مقاله به بررسی این سایت ها پرداختیم تا بهتر و با چشم باز بتوانید سایت خود را طراحی کنید.

 

اگر شما وارد یک فروشگاه بشوید که فروشنده با شما خوب برخورد نکند و همچنین محصولاتشون به صورت به هم ریخته چیده شده باشد آیا شما از این فروشگاه خرید می کنید؟

 

این موضوع در خرید های اینترنتی هم صادق است به عنوان مثال سایت از لحاظ ظاهری مناسب نباشد مثل ظاهر نا منسب فروشگاه و فروشنده در دنیای واقعی است، دسته بندی کالا ها به شکلی باشد که براحتی به محصول مور نظرتان دسترسی نداشته باشید مثل نامرتب بودن فروشگاه واقعیست. علاوه بر اینها موثر ترین عامل برای جذب اعتماد مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان دا کیفیت محصولیست که می فروشید. اینکه دقیقا همان کالایی که در سایت معرفی شده و خصوصیات آن شرح داده داده اید رو بدون افت کیفیت به دست مشتری برسونید.

 

در کل طراحی سایت فروشگاهی می تواند چطور باشد

وقتی یک کاربر وارد یک سایت فروشگاهی می شود با چند تا صفحه روبه رو می شوید که هرکدام از این صفحه ها می تواند محصول شما رو بهتر توصیف کند و مشتری رو به سمت سبد خرید بکشاند. در ادامه به نکاتی می پردازیم که شاید کوچک به نظر برسند ولی در کل تاثیر زیادی روی رفتار مشتری می گذارد

 

از پیشنهادات ویژه و تخفیف های شگفت انگیز در صفحه اصلی سایت استفاده کنید:

صفحه اول یک سایت فروشگاهی ویترین اصلی آن است. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، جشنواره های فروش و… باید در چارچوب جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان معرفی شوند. همیشه تخفیف گرفتن و خریدن محصول در تخفیفات ویژه سال، حس خوبی رو به مشتری القا میکند.

 

خریداران با منویی از محصولات مواجه میشوند که از تخفیفات شگفت انگیزی برخوردار هستند و مشتری می تواند با جستجو کردن در بین آن کالاها، کالای مورد نیاز خود را با همان کیفیت ولی با قیمت کمتر پیدا کند. بله به همین راحتی شما محصولاتتون میتوانید راحت تر بفروشید.

 

خرید آنلاین

هر محصول، محصولاته مرتبط دارد که دست مشتری رو برای مقایسه باز می گذارد

وقتی کاربر یک محصول را جستجو می کند یک سری محصولات مشابه آن نیز نمایش داده میشود که این کار باعث میشود مشتری گزینه های بیشتری برای خرید داشته باشد و هم در وقت او صرفه جویی شود. این محصولات پیشنهادی می تواند حس خرید را در کاربر به وجود بیاورد و باعث فروش بیشتر محصولات شود. پس قسمت کالاهای پیشنهادی رو اصلا دست کم نگیرید.

 

جستجو مانند آب خوردن:

طراحی سایت فروشگاهی باید دارای ویژگی باشد که مشتری بتواند محصولات را به صورت دسته بندی از لحاظ ابعاد رنگ وزن جنس و قیمت و…..ملاحظه کند تا در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار سردرگمی نشود و در کمترین زمان ممکن بتواند آن را پیدا کرده و خریداری کند.

 

جایی برای بررسی ویژگی های محصول را در طراحی سایت فروشگاهی از یاد نبرید:

پیشنهاد میکنیم این مقاله را هم بخوانید:

https://pentama.com/website-design/

 

 

قسمت جزئیات محصول در واقع خواندنی ترین بخش سایت فروشگاهی است. اینکه مشخصات کالا به چه صورت مطرح شود نقش مهمی در جایگاه سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. شما میتوانید در این قسمت علاوه بر اطلاعات فنی محصول، مطالبی مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت کالا، نحوه تعمیر در صورت خرابی و… را منتشر کنید تا بدین ترتیب بازاریابی محتوایی موثری برای سایت فروشگاهی خود انجام داده باشید

منبع: طراحی سایت فروشگاهی

  • majid seyedmiri