آموزش سئو و طراحی سایت به کسب درآمد از اینترنت

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب رنگ در طراحی سایت شما می تواند به چشمتان یک انتخاب خطرناک و ترسناک بیاید به خصوص اگر در هماهنگی میان رنگ ها خبره نباشید یا احساس کنید که نمی توانید ماهرانه طراحی کنید. حتما این سوالات برایتان پیش آمده است که:

  • از چه رنگی باید برای لوگو یا تیتر استفاده کنید؟
  • آیا می دانید چگونه رنگ های مکمل را انتخاب کنید که به خوبی ترکیب شوند؟
  • کدام قسمت از وب سایت شما باید از رنگ استفاده کند؟

در واقع باید بگوییم چیدن و ترکیب کردن رنگ ممکن است یک بازی دشوار به نظر برسد و در عین حال که نتیجه کارتان می تواند کاملا هماهنگ و زیبا باشد، می تواند مثل صحنه ای دلخراش از یک فیلم ترسناک نیز به چشمتان بیاید.

اگر تصمیم دارید رنگ ها را کنار بگذارید و هیچ رنگی در سایتتان استفاده نکنید، باید بگوییم وب سایت شما بی روح به چشم می آید و هرگز در ذهن مخاطبان به عنوان یک وبسایت زیبا جا خوش نمی کند. از سوی دیگر اگر بیش از حد از رنگ در وب سایت خود استفاده کنید، ریسک بسیار زیادی انجام داده اید.

در واقع باید بگوییم علاوه بر چگونگی انتخاب الگوی مناسب، یادگیری نحوه استفاده از رنگ در طراحی سایت یکی از بزرگترین چالش هایی است که هر صاحب وب سایت می تواند با آن روبه رو شود. این امر مخصوصاً در مورد صحیح بودن رنگ و طراحی مناسب صادق است.

اگر در مورد نحوه و چگونگی استفاده از رنگ در وب سایت دچار چالش شده اید، با این گزارش همراه ما باشید تا آنچه برای انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت نیاز دارید را به شما بگوییم.

راهکارهای ساده برای انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت

اگر شما مراحل انتخاب رنگ را به درستی انجام دهید، دیگر چالشی در برابر خود نمی بینید و روند انتخاب رنگ برای سایت شما به خوبی و راحتی پیش می رود. بنابراین ، ما این راهنما را برای شما قرار داده ایم تا گام به گام ، چگونگی انتخاب رنگ را به شما نشان دهیم:

  • رنگ غالب و مناسب را برای وب سایت و برندسازی خود انتخاب کنید.
  • برای ایجاد طراحی رنگ، از رنگ های مکمل استفاده کنید.
  • رنگ زمینه ای را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد.
  • در بخش های صحیح در وب سایت خود از رنگ استفاده کنید، مانند یک حرفه ای.

بیایید شروع کنیم!

به هر حال، اگر هنوز وب سایتی ندارید و به دنبال سازنده درست وب سایت نیستید، به نمودار مقایسه سازندگان وب سایت ما نگاهی بیندازید. ما در آنجا تجزیه و تحلیل می کنیم و به هر سازنده وب سایت نمره می دهیم. ببینید کدام یک ممکن است برای شما مناسب باشد و در نهایت آن را برای خود انتخاب کنید. به این سوالات توجه کنید:

  • چگونه رنگ می تواند وب سایت و هویت برند شما را بهبود بخشد.
  • وقتی از شما می خواهم که به کوکاکولا فکر کنید، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، چیست؟

خوب، تمایل به یک بطری سرد یخی کوکاکولا ممکن است یکی از آنها باشد. سپس ممکن است تصویری از لوگوی قرمز به ذهن شما خطور کند.

 

فکر کردن درباره کوکاکولا بدون دیدن رنگ قرمز بسیار سخت است. رنگ قرمز به اندازه نوشابه معروف آن به عنوان بخشی از کوکاکولا است.

آیا می دانید تصمیم Coca-Cola برای استفاده از رنگ قرمز به عنوان رنگ تجاری، اتفاقی نبود؟ رنگ قرمز دو هدف مهم دارد:

  1. موتور قرمز آتش سوزی به کوکاکولا اجازه می دهد تا از رقیبان خود در قفسه های فروشگاه جدا شود.
  2. هر رنگ احساسات متفاوتی دارد که با آن عجین شده است. هنگامی که افراد رنگ قرمز را می بینند، واکنش های عاطفی مانند هیجان ، جسارت ، عشق و اشتیاق را ایجاد می کنند. این دقیقاً احساساتی است که کوکاکولا می خواهد شما را با نوشابه هایش ارتباط دهد.

وقتی رنگ مناسب وب سایت خود را انتخاب می کنید، به این معنا است که در واقع برای ایجاد یک برند خاطره انگیز تلاش می کنید. جالب است بدانید ۸۵٪ خریداران رنگ را دلیل اصلی خرید کالای خاص قرار می دهند.

از  سوی دیگر اگر یک برند رنگ مناسبی داشته باشد، سبب می شود ۸۰% از مخاطبان بهتر آن را در ذهن خود نگه دارند و بعدها در تشخیص برند راحت تر عمل کنند.

منبع: رنگ در طراحی سایت

  • majid seyedmiri
  • ۰
  • ۰

شاید در اولین نگاه هر کسی جذابیت و زیبایی وب سایت را سلیقه ای بداند؛ ولی اجازه بدید یک سوال ساده از شما بپرسیم:
فرض کنید به یک مهمانی دعوت شده اید، افراد مختلفی در این مهمانی می خواهند با شما صحبت کنند، بدون هیچ تعارفی اولین نکته ای که مورد توجه ما و شما قرار میگیره ظاهر آن شخصیست که می خواهد با ما صحبت کند. یک ظاهر موجه در اولین نگاه می تواند حس نسبی اعتماد را در ما ایجاد کند در حالی که یک ظاهر ژولیده ناخودآگاه باعث فاصله گرفتن ما از فرد می شود.
سوال دیگری داریم:
فرض کنید می خواهید یک گوشی موبایل تهیه کنید؛ به خیابان جمهوری می روید، در مقابل شما یک پاساژ مجلل مثل پاساژ چارسو و یک مغازه ی فکستنی قرار گرفته، تا اینجا سوال ما را حدس زده اید و ما هم جواب شما را؛ پاسخ با توجه به رفت و آمد مردم و جذب مشتری چارسو نسبت به مغازه های اطراف بسیار واضح است.
در نهایت می توان به این مثل معروف اشاره کرد: از کوزه همان برون تراود که در اوست.
پاسخ این سوال که زیبایی سایت و جذابیت بصری وب سایت شما چقدر می تواند در ترغیب کاربر چقدر تاثیرگذار است را به خودتان می سپاریم. emoji-smile




 

جذابیت و شکیل بودن وبسایتتان حق شماست

پنتاما جذابیت و زیبایی وب سایتتان را تضمین می کند. باید این نکته را مد نظر خود قرار دهید که سلایق شخصی و غیر حرفه ای در روند طراحی سایت پنتاما هیچ جایگاهی ندارد؛ در طراحی سایت خلاقیت افراد غیر متخصص قطعا موجب ضربه خوردن نتیجه نهایی می شود.
گروه طراحی پنتاما، مجموعه‌ای از خلاق‌ترین و متخصص‌ترین افراد را گرد هم آورده تا بتواند به آنچه نیاز شماست، پاسخی در خور دهد.
طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت‌ها و پورتال‌های سازمانی، فروشگاهی، خبری و... و همچنین بهینه سازی وب سایت بر اساس الگوریتم های موتور جستجو، تخصص ماست.
مهم‌ترین ویژگی کار ما، طراحی منحصر به فرد قالب‌های اختصاصی برای هر مشتری است. آنچه در طراحی وب سایت با قالب اختصاصی برای ما مهم است این است که بتوانیم در عین حفظ سادگی و کاربردی بودن برای کاربران، تمامی جزئیات نیاز شما را نیز در برآورده کنیم.
ما مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا و با رعایت اصول اصلی طراحی وب سایت در جهان، سایتی با درجه ی کیفی بالا برای شما طراحی می کنیم. وب سایت‌های طراحی شده ی ما از لحاظ واکنش‌گرایی (نمایش صحیح در گجت‌های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، نوت بوک و...) کاملا بی نقص بوده و همچنین به دلیل رعایت اصول صحیح طراحی، از لحاظ google page speed هم در لپ تاپ و هم در گوشی موبایل نمره ی بالای ۹۰ خواهد گرفت.

منبع: طراحی سایت حرفه ای

  • majid seyedmiri