آموزش سئو و طراحی سایت به کسب درآمد از اینترنت

  • ۰
  • ۰

انتخاب رنگ در طراحی سایت شما می تواند به چشمتان یک انتخاب خطرناک و ترسناک بیاید به خصوص اگر در هماهنگی میان رنگ ها خبره نباشید یا احساس کنید که نمی توانید ماهرانه طراحی کنید. حتما این سوالات برایتان پیش آمده است که:

  • از چه رنگی باید برای لوگو یا تیتر استفاده کنید؟
  • آیا می دانید چگونه رنگ های مکمل را انتخاب کنید که به خوبی ترکیب شوند؟
  • کدام قسمت از وب سایت شما باید از رنگ استفاده کند؟

در واقع باید بگوییم چیدن و ترکیب کردن رنگ ممکن است یک بازی دشوار به نظر برسد و در عین حال که نتیجه کارتان می تواند کاملا هماهنگ و زیبا باشد، می تواند مثل صحنه ای دلخراش از یک فیلم ترسناک نیز به چشمتان بیاید.

اگر تصمیم دارید رنگ ها را کنار بگذارید و هیچ رنگی در سایتتان استفاده نکنید، باید بگوییم وب سایت شما بی روح به چشم می آید و هرگز در ذهن مخاطبان به عنوان یک وبسایت زیبا جا خوش نمی کند. از سوی دیگر اگر بیش از حد از رنگ در وب سایت خود استفاده کنید، ریسک بسیار زیادی انجام داده اید.

در واقع باید بگوییم علاوه بر چگونگی انتخاب الگوی مناسب، یادگیری نحوه استفاده از رنگ در طراحی سایت یکی از بزرگترین چالش هایی است که هر صاحب وب سایت می تواند با آن روبه رو شود. این امر مخصوصاً در مورد صحیح بودن رنگ و طراحی مناسب صادق است.

اگر در مورد نحوه و چگونگی استفاده از رنگ در وب سایت دچار چالش شده اید، با این گزارش همراه ما باشید تا آنچه برای انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت نیاز دارید را به شما بگوییم.

راهکارهای ساده برای انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت

اگر شما مراحل انتخاب رنگ را به درستی انجام دهید، دیگر چالشی در برابر خود نمی بینید و روند انتخاب رنگ برای سایت شما به خوبی و راحتی پیش می رود. بنابراین ، ما این راهنما را برای شما قرار داده ایم تا گام به گام ، چگونگی انتخاب رنگ را به شما نشان دهیم:

  • رنگ غالب و مناسب را برای وب سایت و برندسازی خود انتخاب کنید.
  • برای ایجاد طراحی رنگ، از رنگ های مکمل استفاده کنید.
  • رنگ زمینه ای را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد.
  • در بخش های صحیح در وب سایت خود از رنگ استفاده کنید، مانند یک حرفه ای.

بیایید شروع کنیم!

به هر حال، اگر هنوز وب سایتی ندارید و به دنبال سازنده درست وب سایت نیستید، به نمودار مقایسه سازندگان وب سایت ما نگاهی بیندازید. ما در آنجا تجزیه و تحلیل می کنیم و به هر سازنده وب سایت نمره می دهیم. ببینید کدام یک ممکن است برای شما مناسب باشد و در نهایت آن را برای خود انتخاب کنید. به این سوالات توجه کنید:

  • چگونه رنگ می تواند وب سایت و هویت برند شما را بهبود بخشد.
  • وقتی از شما می خواهم که به کوکاکولا فکر کنید، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، چیست؟

خوب، تمایل به یک بطری سرد یخی کوکاکولا ممکن است یکی از آنها باشد. سپس ممکن است تصویری از لوگوی قرمز به ذهن شما خطور کند.

 

فکر کردن درباره کوکاکولا بدون دیدن رنگ قرمز بسیار سخت است. رنگ قرمز به اندازه نوشابه معروف آن به عنوان بخشی از کوکاکولا است.

آیا می دانید تصمیم Coca-Cola برای استفاده از رنگ قرمز به عنوان رنگ تجاری، اتفاقی نبود؟ رنگ قرمز دو هدف مهم دارد:

  1. موتور قرمز آتش سوزی به کوکاکولا اجازه می دهد تا از رقیبان خود در قفسه های فروشگاه جدا شود.
  2. هر رنگ احساسات متفاوتی دارد که با آن عجین شده است. هنگامی که افراد رنگ قرمز را می بینند، واکنش های عاطفی مانند هیجان ، جسارت ، عشق و اشتیاق را ایجاد می کنند. این دقیقاً احساساتی است که کوکاکولا می خواهد شما را با نوشابه هایش ارتباط دهد.

وقتی رنگ مناسب وب سایت خود را انتخاب می کنید، به این معنا است که در واقع برای ایجاد یک برند خاطره انگیز تلاش می کنید. جالب است بدانید ۸۵٪ خریداران رنگ را دلیل اصلی خرید کالای خاص قرار می دهند.

از  سوی دیگر اگر یک برند رنگ مناسبی داشته باشد، سبب می شود ۸۰% از مخاطبان بهتر آن را در ذهن خود نگه دارند و بعدها در تشخیص برند راحت تر عمل کنند.

منبع: رنگ در طراحی سایت

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • majid seyedmiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی