آموزش سئو و طراحی سایت به کسب درآمد از اینترنت

  • ۰
  • ۰
این اشتباهات ورزشی را هرگز انجام ندهید ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ 25بازدیدورزش و تناسب اندام
آیا شما هم از رژیم غذایی بد و اشتباهات ورزشی رنج می برید؟ برخی از عادت های تناسب اندام وحشتناک هستند. آیا شما نیز هر شب یک پیتزای بزرگ می خورید و ورزش هم نمی کنید؟ ممکن است متوجه شوید که این حرکات نامطلوب جلوی پیشرفت شما را می گیرند. اما نگران نباشید. ما در این زمینه با متخصصان مشورت کرده ایم و به شما می گوییم چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید.
 
آیا قبل و یا بعد از ورزش، حرکات کششی انجام نمی دهید؟کوین گری- مربی بدنسازی باشگاه بادی اسپیس فیتنس در نیویورک- می گوید: اگر گاه گاهی آن هم برای مدتی کم به باشگاه می روید اشکالی ندارد، فقط حرکات کششی را فراموش نکنید. کشش های دینامیک صحیح قبل از تمرین، ماهیچه های شما را فعال می کند، کمک می کند کارآمدتر باشید و خطر آسیب به بدنتان را کاهش می دهد. حرکات کششی پس از تمرین ورزشی نیز به ماهیچه های شما استراحت می دهد و به پروسه ی ریکاوری در بدنتان کمک می کند.
 
اگر تنها برای یکی از آنها وقت دارید، گرم کردن را ترجیح دهید (حرکات کششی پیش از ورزش). آهسته بدوید تا عضله های چهار سر ران شما شل شود و آهسته راه بروید تا عضله های سرین و همسترینگ شما فعال شوند. گری می گوید: بهتر است این حرکات را ۸ تا ۱۲ مرتبه تکرار کنید.
 
آیا در طول تمرین های ورزشی آب نمی نوشید؟آیا در انجام حرکات ورزشی بیش از حد به خود سختی می دهید؟این کار را نکنید.
 
هیچ دلیلی برای فشار آوردن به خودتان وجود ندارد و این کار از اشتباهات ورزشی است. اگر تصور می کنید در صورتی که چند روز به باشگاه نروید، دیگر نمی توانید دمبل های خود را بلند کنید کاملا غلط است. تنها کافیست اجازه ندهید یک هفته ورزش نکردن به دو یا سه هفته تبدیل شود. دو هفته زمان خوبی برای تصمیم گیری در مورد پیشرفت و یا پسرفت شما می باشد. اگر به مدت ۴ هفته به ورزش کردن ادامه ندهید، قدرتتان کاهش می یابد و دچار توده ی عضلانی می شوید.
 
حتی اگر به طور مرتب نمی توانید باشگاه بروید، می توانید ۱۰ یا ۱۵ دقیقه در اتاق پذیرایی خود و یا با یک ویدئوی
آنلاین ورزش کنید.

 

  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • majid seyedmiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی